OnderwijsAdvies > ... > Leren zichtbaar maken (Hattie) > Onze Leren zichtbaar maken trainers
Onze Leren zichtbaar maken trainers

Inhoud

Marianne Zandman 005Site  LZM Tr Marijebuiting 003
 Marianne Zandman

Marije Buiting: ‘Leren beter en leuker maken’

“Leren zichtbaar maken geeft veel handvatten om het leren op school beter en leuker te maken. Vooral aandacht voor het eigenaarschap van leerlingen maakt dat leerlingen goed weten wat ze leren, waar ze naar toe gaan en welke stap ze moeten zetten om verder te komen. Dit geeft focus op het leerproces en plezier in het leren. Het is mooi om hiervoor met leraren én leerlingen aan de slag te gaan.”

 Hanneke Van Der Geest  LZM Tr Greetjevandijk 002
 Hanneke van der Geest

Greetje van Dijk: ‘Concrete handvatten bieden’

“Ik ben enthousiast over het programma Leren zichtbaar maken, omdat het concrete handvatten biedt om het leren door de leerling te versterken, van kleuter tot student. Het is dankbaar werk om met organisaties in dat proces van vergroten van eigenaarschap van de leerling/student samen te werken, met een team van LZM-collega’s om mee te sparren.”

 LZM Tr Jorindehildebrand 005  Ilse Marks 003
Jorinde Hildebrand: ‘Gepassioneerd gaan lesgeven’

Het motiveert mij enorm wanneer leraren en docenten hun impact op het leren van hun leerlingen gaan ervaren en zien. Mooi om te zien dat zij hierdoor geïnspireerd en gepassioneerd gaan lesgeven. Teams hierin begeleiden en op deze manier impact hebben op hun leren geeft mij een kick.”

 Ilse Marks
 LZM Tr Henkvdwoude 004  LZM Tr Annemariedegraaf 004
Henk van der Woude: ‘Echt bewezen kwaliteit realiseren’

“Leerlingen hebben recht op goed onderwijs. Maar wat is goed? Ik vind het belangrijk om me daarbij niet te laten leiden door allerlei meningen, maar vooral door wat bewezen effectief is. Het project Leren zichtbaar maken spreekt mij aan, omdat we daarin echt bewezen kwaliteit nastreven én weten te realiseren.”

Annemarie de Graaf: ‘Leren op alle niveaus’

“Voor mij betekent Leren zichtbaar maken handen en voeten geven aan leren op alle niveaus: een lerende organisatie, een lerende leraar/docent en een lerende leerling/student. Ik lever graag een bijdrage aan de ontwikkeling van denk- en veranderkracht op al deze niveaus.”

Prijs

Op aanvraag